skulle behöva lite kläder...

börjar känna att lite kläder skulle behöva inhandlas. Byxor är det som börjar behövs och nya tröjor är faktiskt skönt att få köpa sig.

Hörde av en kollega idag att en butik här i stan har flyttrea så dom rear ut mammakläder för från 50kr!!!!! JAG MÅSTE DIT! Tycker att det känns så dyrt annars då man ändå inte ska ha dom så jättelänge så kan jag köpa billigt så skulle det vara skönt.
Har tittat på Tradera men jag skulle faktiskt vilja pröva kläderna först. Jag tänker beställa lite från postorder men där kan jag ju bara skicka tillbaka om det är för stort eller för litet så det är ju inga problem. Men det finns ju knappast ångerrätt på Tradera.

Nä, ska nog försöka lura ut sambon i kväll efter jobbet så jag kan kolla på lite kläder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback