sjukling

jag vaknade imorse och kände att jag pallar inte en dag på jobbet. Eller vaknade och vaknade, har inte direkt sovit något inatt. Känns som om man har sovit 10minuter och sedan vaknat. Hatar att vara sjuk men som tur är så blir jag ju ine det så ofta!

har sovit hela morgonen och känner mig lite bättre. Det som inte vill bli bättre är min hals men det är väl bara att härda ut!
undrar hur bebisen mår när jag är sjuk? Känner att jag måste äta, har ingen lust att äta själv men man vet ju att man har någon annan att tänka på så det är viktigt att få i sig någon mat. Men vad, vet inte vad jag har hemma och mjölkprodukter funkar inte när jag har problem med halsen.

får väl ta sig en funderare eller så försöker jag sova lite till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback