Min storebror

pratade just med min storebror och an är nog världens bästa storebror. Vi pratar inte varje dag men vi vet var vi har varandra och jag vet att han älskar mig.
Frågan jag alltid får när vi pratar nu är: Har du blivit något tjockare? ha ha ha, ja det är min storebror.

han och hans flickvän ska åka hem till mamma och fira jul i år. Ska nog spendera mycket tid där så jag får träffa dom. Är även en massa andra syskon som ska komma dit så det blir säkert roligt.

Men julafton ska jag fira i dorotea hos min svärmor och den sidan av familjen. Kommer nog bli skoj och ska bli roligt att få vara med Neo och få uppleva hans första jul!

nä, nu ska jag se på Leilas Jul och se om man får några ideér inför julbaket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback