Mammornas värld

ja då är man inbjuden in i mammornas värld. Ha ha ha, skämtar bara. Nä, jag är bjuden på ett säljparty eller snarare en fikastund där man har möjlighet att köpa lite produkter. Det som säljs är mamas och hemsidan är www.mamas.se

det finns en hel del fina saker där men jag tycker bara det ska bli skoj att få träffa lite människor. Det är en tjej på jobbet som är mammaledig som har bjudit mig.

många har börjat påpeka att jag har fått lite mage, känns toppen tycker jag. vill bli stoooooor! ha ha, nä det vill jag inte. vill ju gärna kunna röra mig lite.

Kanke man ska ta och lägga ut lite bilder på magen? får se, men skulle ju vara skoj att ha kvar i framtiden. Ska fundera på det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback