Jag och T

Jag och T har ju varit tillsammans några år och jag tänkte berätta om hur vi träffades.

Vi gick båda två i byskolor under lågstadiet och mellanstadiet. När vi började sjuan så började vi båda skolan i Dorotea och hamnade i varandras parallellklasser. Vi var kompisar och var det fram tills vårterminen 1996.

Minns den dagen som igår,det var den 15maj och på morgonen sa T till mig att han ville prata med mig om något men att vi kunde ta det lite senare. Jag fattade ingenting och hade inte direkt märkt att han skulle ha tyckt om mig. Jag hade tyckt om honom ett bra tag och nu när jag sitter och läser min dagbok från den tiden så kan jag bara le över känslan.

Ja, dagen slutade iallafall med att vi blev tillsammans. Ja man kan näsan säga att han frågade chans på mig. Ha ha! Ja jag kan fortfarande minnas den där känslan man hade i magen den dagen. Har aldrig känt sådan lycka och glädje och jag kan än idag känna den där speciella känslan när jag tänker på honom.

Jag har haft tur och träffat en kille som är världens underbaraste och som jag älskar lika mycket som för 11 år sedan. Jag kan bara tänka mig en enda känsla och glädje som kan överträffa den detta och det är när vi får träffa vårat lilla mirakel i april nästa år!

Tack T för att du älskar mig och finns i mitt liv!

Kommentarer
Postat av: Sofi H

Naaw ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback