Härliga lördag

ligger just nu i soffan och tar det bara lugnt. Skönt att bara få vara hemma och mysa lite grann, har varit och hyrt en film som vi ska se på sen.

Har varit riktigt härligt att få ha besök i helgen. Sötnosarna Jennifer och Tilda var ju här och hälsade på. Och självklart mina kusiner Bea och Brittis med sina respektive. Har varit på Birsta med dom idag och det är härligt att få träffas.
Var och åt middag på kinarestaurang innan dom for hem. ÄLSKAR verkligen kinamat. Kan äta ur mycket som helst tror jag.

sitter nu här med världens största godisskål som dom lämnade och ska snart se filmen. Ska nog bara vila en liten stund först. Vaknade imorse av att jag fick ett sms av min svåger Benny. Undrar om han vaknade då eller om han skulle gå och lägga sig? Han fyllde år i fredags så jag förstår om det var fest. Ha ha, det är min svåger det.

GRATTIS i efterskott Benny!

Kommentarer
Postat av: Vanja

tjosan! växer magen något? :)

2007-11-10 @ 23:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback