Ett nytt ultraljud

Idag var vi iväg på ett extra ultraljud. Vi fick inte dagarna att stämma så för att vara säkra på att den lilla verkligen växer som den ska så fick vi fara på ett extra ultraljud. Och man tackar ju inte nej till att få se sin lilla parvel en gång till.

Men allt var som det skulle och den beräknas alltså komma 9/4 2008. Just nu är bäsen 19 centimeter lång och huvudet var 4,5 centimer brett. Var tvungen att rita upp måtten så jag fick se hur stort det var. Vill verkligen att tiden ska gå fort så vi får träffa bäsen. Men men, varför ha bråttom? Vi ska ju ändå få träffa den resten av våra liv.

Är ensam hemma ikväll igen, och jag tycker det är härligt. Kommer bli minde härligt när jag ska åka in och hämta T vid 2 inatt men det får man ta. Skulle aldrig kräva att han tar en taxi hem när jag ändå är här hemma. Taxi är ju svindyrt.

nä, nu ska jag ta mig en kopp kaffe och bara softa!

Go Kväll


Kommentarer
Postat av: Kimen

:D bästa födelsedagspresenten ted kommer få om han/hon föds på hans födelsedag :D haha.
Jag ska till mormor, såklart!
Jag saknar diiiig massssooooor


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback