ensam hemma

T är kvar i stan ikväll, han hade någon utbildning. Det betyder att jag får några timmar för mig själv och det är häääärligt. Jag tycker det är riktgt skönt att få vara ensam hemma och bara göra som jag själv vill. Eftersom jag och T åker till och från jobbet tillsammans blir det aldrig att jag är ensam Men då jag blir det så tar jag tillvara på det.

Jag kommer vara ensam hemma på fredag också för då ska T ha personalfest. Vilket i och för sig betyder att jag måste hämta honom på natten men det gör inget.

På lördag ska jag på sexparty. Har aldrig varit på något så det ska bli intressant. Det blir jag och ett gäng halvfulla tjejer. Ha ha undrar hur det blir!

letar fortfarande efter skötbordet jag vill ha. Hittar det på en del ställe men då är det lite dyrt tycker jag. Men jag letar vidare.....
T har börjat påpeka att min mage har växt. Har märkt det själv då jag skulle raka benen innan simning. Klarar inte riktigt av att böja mig ner som vanligt.
Nä, den kan börja växa ordentligt tycker jag. Längtar tills jag får en stor och tjock mage!


Kommentarer
Postat av: Sofi H

hihihihi SO SWEEET ;) hur mår nii?

Postat av: Kimen :)

heeeeej moster jenny .

2007-11-15 @ 23:38:38
Postat av: Kimen

försvann hela min kommentar nu? o.o då dör jag, seriöst :(

2007-11-15 @ 23:42:59
URL: http://DIEFORMONEY.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback