ojdå, glömde det

jag har kommit i en period då jag känner mig väldigt glömsk. Jag glömmer helt bort att gå in och blogga!
Helgen har varit härlig, vi har jobbat (som vanligt) i trädgården och nu är lådorna äntligen borta! Nu måste vi bara köpa gräs och ut och leta stenar! men det kommer bli fint, det kan jag lova!

Igår var jag in och jobbade över på jobbet. Jag har så mycket att göra och lite övertid är inte fel i plånboken! Jag satt här i 6 timmar och får betalt för 12! härligt härligt!

idag får vi besök. Det är världenst sötaste Neo som kommer på besökt. och mamma ida och Millan kommer också. dom ska shoppa här i några dagar och det är bara roligt att få besök!

nä, nu ska jag gå och fika!

i´ll be back...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback