nästan så att tårarna rinner

jag hittade den här artikeln på Exressens hemsida och det knyter sig i magen. Och så blir man förbannad. Känslorna växlar lite.

Jag är själv all-ätare och tycker att alla får göra som dom vill. Jag anser att vill man vara vegetarian eller vegan är det ett val man gör och ingen annan ska lägga sig i. Men när sånt här händer? Hur man kan göra så? Fattar man ingenting?
Förhoppningsvis är det endast dom här föräldrarna som har något fel i huvudet och att det inte förekommer hos någon annan.
Jag vill bara fördtydliga, jag TROR INTE att alla veganer skulle göra så här. Det jag menar är att det är hemskt när någons övertygelse om något går så långt!

Hoppas dom blir dömda för mord, för något annan skulle jag inte kalla det.!

Kommentarer
Postat av: Vanja

Ojoj, jag hade nyss skrivit värsta inlägget, men det innehöll tydligen spam :S What?!

Iaf, så angående artikeln- hur sjutton kan det finnas människor som tänker så knasigt? Uppprörd är ju vad man blir.

Här är allt bra, sista veckorna nu i skolan... flyter på faktiskt.

Och jaaa, en tripp ner till sundsvall är väl behövligt, jag vill på IKEA!! :) Hihi, och hälsa på er med, absolut! får se framöver vad som passar in och så :)

Postat av: Ida

Ja den ser stor ut, men han "hivar" runt den som om den inte vägde nånting :)

2007-05-10 @ 17:02:46
URL: http://www.idasusanne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback