Fredag morgon!

och på kontoret finns det många slagna själar! vi var ju ute med båten igår, i 4 timmar var vi ute.
Vi åt jättegodmat med räkbuffé, det bjöds på rätt så mycket dricka. Tur att man var nykter, hur skulle man ha orkat upp idag annars? Det syns på många kollegor att det dunkar i huvudena på dom, Ha ha ha ha!

nä, jag körde igår så därför mår man bra. Men nästa fredag däremot! Då är det sommarfest med jobbet och då jävlar!

usch, vill sluta jobba och åka hem och sova. Jag dumpade ted på tågstation idag, han for på skolresa med sin klass. Men det blir en kort en för i morgon är han tillbaka.

oj, redan fika.

i´ll be back...

Kommentarer
Postat av: Vanja

Kul att det var roligt :)
Och Ted är på klassresa, var det till nån djurpark nu eller är jag ute och cyklar ? ;P

Postat av: Sofi H

hehe jo visst har jag nog hört talas om nått sånt.. :p vad har du för dunder meducin då?
(tror faktiskt ska jag sno lite av mammsen innan jag åker)

2007-05-25 @ 11:34:14
URL: http://sofih.blogg.se
Postat av: Vanja

Jajamen, hem idag :) Känns bra eftersom jag inte varit hemma på ett tag, och eftersom dom kommande helger blir party i vilhelmina :)
Men 4 timmars buss idag, huvva! ha en bra helg. kram!

2007-05-25 @ 12:13:40
URL: http://vanjaemilia.blogg.se
Postat av: milla

tack för den snälla kommentaren på min sida! ha en trevlig helg!
mvh milla

2007-05-25 @ 13:53:21
Postat av: Ida

Hej! Jag undrar om ni skulle kunna springa in på Clas Ohlsson och köpa en flytväst i babystorlek, jag såg i ett reklamblad att dem säljer dem där, kostade 298kr tror jag. Kunde ju skicka den med Benny & gänget. Ah ringer om jag inte får svar här :)

2007-05-25 @ 17:18:04
URL: http://www.idasusanne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback