en idé för matsalen

har funderat länge på hur man ska göra med matsalen. Vi har inget bord än så länge så det känns inte direkt bråttom men man vill ju ändå bestämma sig för vad man ska göra.
Och nu tror jag att jag har kommit på, men jag måste väl först förankra idén med husbonn!

Vad tycks? tyvärr kunde jag inte lägga in bilden pga datakrångel men
jag länkar till rätt sida.
jag vill inte ha ett vitrinskåp men vill inte heller bara ha några hyllor. Jag tänkte faktiskt att man kan sätta dit flyttbara luckor så att det blir som några få små skåp.
Vad tror ni? Dom som har varit hem vet hur det ser ut i matsalen så ni kanske kan tänka er?

Kommentarer
Postat av: Sofi

Den där hyllan är grymt härlig! Vill ha en själv i vardagsrummet.. ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback