bevis på att sommaren är här (nästan iallafall)

gissa vad det beviset är ? jo, jenny har lyckats bränna sig! inget som förvånar mig egentligen eftersom det är en ständigt återkommade ritual.

Jag VET att jag ska smörja in mig men det blir aldrig av. Som igår, jag skulle bara jobba lite i trädgården och tog av mig till linne eftersom det var så varmt. Tänkte inte på vad klockan var och vips så hade det gått några timmar.

Märkte på kvällen att det var varmt och började strama = bevis på bränna!
Som tur är så är det så lite jag har bränt mig, det syns knappt. Tur var väl det och nu ska jag smörja in mig.

Igår fixade vi till jordgubbslandet så nu har vi 48 jordgubbsplantor fint planterade. Vi har väl ca 50 plantor till som vi inte vet vad vi ska göra av. Tror nog att vi delar med oss. Annars kommer dom blir förstörda eftersom vi ska gräva upp där.

ska rensa klart sista lådan idag och så kan vi ta och sätta lite morötter med mera. Och potatis ska det oxå bli!

i´ll be back...

Kommentarer
Postat av: Sofi

jaa, vi kommer på fredag kväll. jag ska prova sluta vid 14.00 så kanske vi kommer iväg runt 15.00.. Har inte lyckats övertala Benny än, men vi fortsätter tjata ;) Vi ska dra släp och jag hoppas vi hittar. vi skriver ut en karta som sist, nu kanske vi känner igen oss lite oxå, förhoppningsvis. hihi. Hoppas det blir kanon väder så vi kan grilla och chilla i solen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback