vår trädgård

tog några bilder idag så ni ska få se. Jag lovar, kortet gör inte växthusen rättvisa, det är MYCKET stökigare i verkligheten:)
Först kommer en bild på huset! (så ni vet att ni kommit rätt när ni kommer å hälsar på)
image4

Här kommer en rad bilder på växthuset:

image5

Det här är det växthuset som är rakt. Det andra växthuset har affärs-delen i sig
image6

Så här ser det ut innuti
image7

Detta är affären, kaos är det bästa ordet! det är allt som hör en blomsteraffär till!
image8

bland annat huuuuuuur många korgar som helst
image9

Det som hänger i taket är vinrankan! ser fram mot sommaren då vi får skörda 300kg vindruvor!
image10

avslutar med en bild på Teds växthus :)
image11

det kommer komma mer kort! men jag börjar så här!

Kommentarer
Postat av: Maria å gänget

Fia tycker det är fint. Hej gumman säger Mia. Hoppas du planterar mycket jordgubbar för då kommer vi med raketfart. Hi hi. KRAM!!!!

2007-03-17 @ 22:54:29
Postat av: Jenny Hamberg

Huset ser jättefint ut! OOOOHH vilket växthus.. måste komma o titta hos er!!! AVUNDSJUK!!!!! =) kram kram

2007-03-18 @ 09:45:53
Postat av: Lillzyrran

Nu måste jag ju snart komma och hälsa på för att titta på allting..=)...

DEt kändes faktiskt jättekonstigt att se sig själv på tv. Riktigt mystisk känsla. Men jag blev ändå ganska nöjd, och jo, jag tycker nog att vi är ganska lika du och jag...=)

2007-03-18 @ 14:33:51
Postat av: Ida

Vi bytte in min bil, jo en silver men tycker det är rätt bra färg, syns inte så fort när dem blir skitiga :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback