tjuvlyssnat

är en väldigt rolig sida, här får man sig definitivt ett skratt när man behöver det.

Toys?R?Us, Barkarby, Stockholm

Det är smockfullt i leksaksbutiken. Två tjejer ~23 står i kassakön. Den ena tjejen har sin dotter med sig.
Flickan: Mamma! Jag är varm!
De två tjejerna skvallrar vidare utan att lyssna på flickan.
Flickan: MAMMA! JAG ÄR VARM! Mamma!
Mamman: Ta av dig jackan då!
Hon vänder sig till sin kompis igen och fortsätter att skvallra.
Flickan: MEN MAMMA! VARFÖR ÄR JAG VARM?!
Mammans kompis: FÖR ATT DJÄVULEN HÅLLER PÅ ATT BRÄNNA UPP DIG! Sluta vara en jobbig unge nu och bit ihop så kanske gud hjälper dig!
Det blir knäpptyst.
-------------------------------------
stackars barn, vilken uppfostran?!

ICA Spiralen, Norrköping

Två snobbiga killar ~25 står i kön på ICA. De har varsin korg med matvaror. Längre fram står en äldre kvinna och packar ner ekologisk mjölk i en tygkasse.
Kille 1 (lågmält): Om man kan kosta på sig ekologisk mjölk har man väl fan råd med plastkassar också.
Kille 2 (skrattar): Det var typ det snålaste jag någonsin sett. A-kassan är väl slut kanske? Hon tror väl korna blir gladare av det kanske?
Kille 1 (lägger upp en fläskfilé): Inte den här i alla fall.
---------------------------------------
smarta pojkar det där?

vill ni läsa mer? Tjuvlyssnat.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback