Modo

gjorde inte bra ifrån sig igår kväll, nu är det lika i matcher. Bläää, det började ju så bra!

ska göra något väldigt tråkigt ikväll, nämligen betala räknningar. Är inte det det tråkigaste på hela månaden? Man blir så glad när lönen kommer men samtidigt så ledsen när räkningarna ska betalas.

Men ska över å hälsa på Erik och Evelina ikväll, det är roligt iallafall!

Jag har ansökt om att få vara ledig tisdag och onsdag efter påsk och idag fick jag det beviljat. HÄRLIGT!!! då får jag vara hemma 6 hela dagar! Jippie!

JAG LÄNGTAR HEM

i´ll be back...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej tjejen! Hittat hit till din blogg och äntligen fick jag se erat hus! Va fint!! =) Vädret är ju så underbart, att man är ju på toppenhumör nu för tiden! ;) Du, ska du in på IKEA något innan du kommer "hem"? I så fall undrar jag om du skulle kunna fixa ett få saker till mig...hör av dig!! KRaMen

2007-03-28 @ 18:12:13
Postat av: jenny

hmmmmm, vem kan det vara? självklart kan jag åka in på IKEA innan vi kommer hemmåt! vi åker ju dit då och då så inga problem!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback