möbler

igår kväll var vi och köpte en soffa. Vi hittade äntligen en tomelilla soffa, kostade 1000kr. Tyvärr var det en 3:a och jag vill ju ha en 2:a men det är bättre än ingenting. Vardagsrummet är så stort att vi utan problem får plats med två 3:or men det ser ändå stort ut. Och vilket bord ska man ha?
Men jag är jättenöjd ändå. Nu ryms man äntligen när man får besök. Ska bara köpa lite kuddar till så det blir lite färg.

Det vi funderar mest på annars är badrummet och jag gillar mörkt trä och hittade en serie möbler som jag skulle vilja ha. Serien heter
Cuba och finns hos Haléns. Det är högskåp, underskåp, golvskåp och väggskåp. varken ted eller jag vill ha ett badrumskåp med spegel utan vill bara ha en spegel ovanför handvfatet. Och den här spegeln hör till Cuba-serien så den passar perfekt!

Gardiner till sovrummet har jag också hittat, jag gillar ju svart till sovrummet så jag kör på det


Kommentarer
Postat av: Ida

1000kr kan det verkligen stämma.. i så fall skulle ni ju ha köpt fler :) Gardinerna är riktigt fina, har funderat på dem själv också. Men tror jag ska köra på nåt annat än panellängder den här gången..

Postat av: Ida

1000kr kan det verkligen stämma.. i så fall skulle ni ju ha köpt fler :) Gardinerna är riktigt fina, har funderat på dem själv också. Men tror jag ska köra på nåt annat än panellängder den här gången..

2007-03-15 @ 14:24:51
URL: http://www.idasusanne.blogg.se
Postat av: Vanja

Oho, gardinerna är otroligt snyggga :D ...

Jaa , studenten - vilken dröm , som snart blir sann :)
Och jag har faktiskt ingen aning vad jag ska göra i sommar .. söker jobb lite smått nu, och hoppas på få nån form av sommarjobb i norrtälje..

sen så har jag ju en massa andra drömmar ;) hihi.

hälsa bror min, och ta hand om er :)

2007-03-16 @ 11:21:11
URL: http://vanjaemilia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback