min syster

var med på tv igår! vet inte om någon har tänkt på det men vi är rätt så lika.

Hon var med i ett program på 3:an och det känns riktigt konstigt att se någon man känner på tv. Det var som om man satt och kollade på en film man spelat in själv.

Igår så satt jag hemma och tog det bara lugnt . Ted var inte hemma så jag var helt ensam och ibland är det faktiskt riktigt skönt!
Vi har ju äntligen skaffat telefon men igår när jag skulle ringa så var det antingen upptaget eller så gick det inte att ringa. bläääää!

jaja, måste väl fortsätta jobba. Jag är inte på det humöret idag, jag vill vara ute i solen och få fräknar!

Kommentarer
Postat av: Jenny Hamberg

I vilket program var hon med? Haha... ja ni är väldigt lika.. Förresten.. jag som är så avundsjuk på ert växthus.. vad tänker ni hitta på med det?

2007-03-14 @ 10:02:58
Postat av: jenny

vi har ingen aning vad vi ska göra. I ena växthuset är det en 100år gammal vinranka som ger 300kg vindruvor så den tänker vi absolut ha kvar. Vi tänker även rensa upp så det blir mysigt att va där. Nu är det bara stökigt och jobbigt. vet inte hur många hundra krukor, korgar, sidenband, prydnassaker, ljusslingor osv osv osv osv. Men ingenting är omöjligt!

Postat av: Jenny Hamberg

Å herrregud.. 300kg.. blir till å sälja druvor då! =) Gud vad jag skulle vilja ha ett växthus oxå.. Ni har inte tänkt tanken att slå er in på handelsträdgårds branschen.. =)

2007-03-16 @ 09:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback