ja vad ska man säga?

om lördagens resultat? Schlager menar jag då ! (vad annars?)

jag tycker inte att det är en dålig låt - tvärtom - jag sa från början att den var bra. Men det är något som gör att jag inte riktigt är nöjd med att den vann.
Och till alla som måste klaga på Carola, varför? Hon är en var vårt lands bästa sångerskor som inte många kan slå! Om eurovision song contest fick handla om låtarna (som det borde göra) hade hon blivit bättre än femma förra året.
För ärligt talat - 99% av Lordi´s seger var ju pga sminket! löjligt tycker jag men det är väl bara att ta.

Det var någon som sa att dom visste att det skulle gå dåligt för Carola förra året. HALLÅÅÅÅÅÅÅ! femte plats av jag vet inte hur många länder - är det dåligt???????
----------
ska bli skoj att se hur långt vi tar oss - jag tror nog att vi har chans men är inte helt säker på hur långt det tar oss.

Återstår att se - men en sak är saker - oavsett vilken låt vi skulle skicka dit så sitter jag bänkad som vanligt.

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag o Neo tycker att det var rätt låt som vann :) Fast topp 3 var ju verkligen topp 3.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback