helgen som varit

har varit väldigt lugn. Jag och Ted har varit hemma och försökt få någon ordning i växthuset. Det var riktigt varmt där idag, man kunde inte ha mer än en t-shirt på sig.
Det tråkiga var att när ted började riva bort lite fula delar på väggen (måste tyvärr säga det men dom förra ägarna hade verkligen ingen som helst smak) så upptäckte vi att vissa träbitar har ruttnat upp!
Det är i skarven mellan affärsdelen och växthuset som vattnet runnit och det var inte så friskt!

men men, vi ville ju ändå röja upp och nu blir det ordentligt gjort!

Jag plockade ut alla krukor från växthuset och ska ställa in dom så det blir lite ordning och reda, Men det är såååå mycket att göra att efter några minuter har jag snurrat runt så mycket att jag är snurrig!
Jag vill så mycket men vet inte vart jag ska börja - HJÄLP MIG!!!!!

vi blev tillslut så trött på det så vi åkte in till Sundsvall och Birsta och gick på alla byggaffärer vi hittade. Vi har nu äntligen kommit på hur vi vill göra om badrummet. Vi tror det blir vill och brunt eller vitt och grått.
Mönster har vi också kommit på och jag satt hela kvällen och målade upp badrummet på papper för att kunna få sig en bild av hur det ska se ut!

nu är dagen snart slut iallafall! ska bli skönt att komma hem och ta det lugnt. En liten stund i allafall för sedan blir det powerwalk. Jag har kommit på att jag måste röra mig ordentligt varje dag. På onsdagar blir det styrkerträning med Ted och på torsdagar simning med Ewe! och resten av dagarna blir det promernader tills snön är borta för då blir det spring! längtar!

nu går bilen hem, ses i morrn macken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback