fikastund

var hos några kompisar och fikade igår. Det kom några stycken och det var ett tag sedan man träffade dom som var där.
Utan dom 8 som var där var vi endast två som inte är lärare. Gissa vad samtalsämnet oftast var?????
Men det var roligt att träffas och fika, två av dom bor jättenära oss men vi träffas aldrig ändå.

Vi var hemma hos Jenny och Magnus och dom har skaffat jättenyggt matsalsbord. Det blev jag sugen på själv, vi har ju en matsal som vi inte riktigt vet vad vi ska göra med.
Självklart finns det på ikea.
image12
Vad tycks? ser lite ihoptryckt på bilden men jag lovar det är skita snyggt. Och det finns iläggsskivor i mitten , gömda under bordet som man enkelt tar fram när det behövs. Endast 1995kr kostar det är och det är inte farligt.
Och man måste ju ha stolar till också. dom här tycker jag var snygga, kostar 395kr / styck.
image13
Skulle va skönt om hela huset var färdigrenoverat precis om man vill ha det när man vaknar imorgon bitti. Men jag ska inte klaga, det är roligt att fundera hur man vill inreda och sedan se hur det blir!
Det jag känner är ett måste just nu är nog hallen och köket. Köket är inte så farligt, vill egentligen bara byta färg på väggarna. Men hallen måste fixas ordentligt. Det är panel på väggarna = mörkt  och någon konstigt nätväv i taket = mörkt.

ja ja, man har tid. man hinner  och man ska inte ha bråttom.

Kommentarer
Postat av: Lillzyrran

Åååhh, en sån där stol har jag som datastol...=) den sitter jag på just nu, dom e huuuuuuur bekväma som helst kan jag tala om för dig, väl värda sitt pris. Jag skulle itne kunna ha en annan datastol, och har faktiskt funderat på att köpa till fyra stolar att ha i köket också, man kan ju köpa överdrag till dem för att färgmatcha..=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback