en soffjävel

varför ska det vara så svårt att få tag i en soffa?
när vi flyttade till Sundsvall var vi på IKEA och köpte soffa, en jättesnygg soffa och vi köpte en trea för det fick inte plats 3+2. Vi tänkte att sofforna på IKEA finns kvar länge så vi kan köpa tvåan sedan.

ha ha ha, visst. Nu när vi har större utrymme och vill köpa tvåan har man slutat tillverka dom.
Jag vill inte ha någon annan soffa heller. Dels för att jag tycker så mycket om den här modellen och dels för att det blir så dyrt.

Jag är ute på blocket VAR EVIGA DAG och kollar om det kommer ut några men det gör det väldigt sällan. Eller rättare sagt, det kommer nya soffor varje dag men endast nere i södra Sverigeo och det blir för dyrt.

Ja ja, jag får fortsätta leta.
Slutar snart, ska åka hem till Ted som är hemma. Han har sportlov så han kan vara hemma och lata sig!

i´ll be back...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback