dagen lider mot sitt slut

och det är skööööönt!
ska bli härligt att åka hem och simma lite. Om man går dit direkt när dom öppnar vuxensim så är det lugnt och man hinner simma klart innan flodhästarna. Jag HATAR att vara i simbassängen när det är så mycket folk som det blir ibland.

Fattar inte folk att man ska simma runt i bassängen? nej nej nej, folk símmar precis som dom vill och tänker inte på att det finns andra som vill simma för motionens skull. Dom som irriterar mig mest (fast det vet ju redan du Mia) är tanter i övre medelålder som ska simma så sakta att jag flyter förbi dom om jag vill. Och dom kan ju inte blöta håret, nej Usch. Sist var det en tant som hade lika torrt hår när hon kom gick hem som hon hade när hon kom dit.

Ja nu har jag fått irritera-av mig lite och ska jobba sista halvtimmen

kram på er alla

i´ll be back......

Kommentarer
Postat av: Vanja

Jag ska oxå simma ikväll :) Motionssimmar varje torsdag kväll. och jag blir lika galen på hur andra människor simmar. som i Lyckseles simhall; fattar dom inte att det är "högertrafik" ? Weelll, simmar lugnt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback