ännu en solig dag

och själv så sitter man instängd på kontoret.
Det borde vara förbjudet att jobba när det är soligt och fint väder.

ikväll ska man hem och göra ingenting. Modos match visar på Canal + och eftersom man inte har den kanalen blir det ingen hockey, men jag brukar inte alltid vilja se utan jag kan ta en promenad och lyssna på matchen istället.

blir nog en promenad ikväll också, får se om man tar den i Matfors eller inne i Sundsvall, jag måste ju in och hämta Ted ikväll så jag brukar passa på att promenera inne i stan då.

sitter och väntar på att få byta plats på jobbet. Vi har gjort nya grupper och det innebär en ny plats. Jag får helt nya kollegor, det känns bara skoj fast lite tråkigt att lämna den gamla gruppen.
Det blir fest om två veckor, bra att få träffa kollegorna på kvällstid också så man kan umgås och lära känna varandra.

jajaja, jobba jobbba jobba, men snart är det lunch och det är bra det för magen knorrar!

i´ll be back...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback