torsdag fast ändå måndag?

känns konstigt att det är torsdag idag. Eftersom man var ledig igår känns det som måndag.

I tidags var vi och firade Erik som fyllde 30år. Fick smörgås-tårta och fick träffa massa kompisar!
Kände inte för att dricka så jag struntade i det och det var riktigt skönt. Visst, man måste inte festa för att andra gör det men när man träffas så där blir det oftast  att man dricker.  Men det var så skönt att bara ta det lugnt och spela lite spel och umgås!

Vi spelade Riddar-spelet och det var ett nytt spel för mig. Det är en blanding av Boule och kubb. Roligt faktiskt och skoj med lite annat än bara kubb. Sedan blev det Coronn och självklart så vann brudarna hela kvällen.

kände att man kanske skulle ha tagit ledigt dom här två dagarna. Hade varit skönt med lite sommarledigt. Men jag har ju BARA 3 veckor kvar innan jag börjar min ledighet. YES!!!!!!!!!

nä, nu är det lunch.

i´ll be back...

Kommentarer
Postat av: Sofi

vänta nu! är Linda ilag med en kompis till er som är från Umeå och heter Inge?!
Jo, vi har party på fredag. Min moster fyller 50
så det blir till att kalasa lite. :)
Ni då?

Postat av: Veronica

ja, det var faktiskt första gången jag prova! men inte den sista kan jag säga! ;) jorå, livet flyter på. mår bara bra faktiskt. sommarn har ju kommit å allt! :) hur e de själv?? ska ni upp nåt till högda i sommar? jag är iaf där vecka 30-31 ifall vi ska dra en kubbrunda lr liknande! ;)

2007-06-07 @ 16:00:12
URL: http://veronicalindman.blogg.se
Postat av: Ida

Ok, fast det var lite sent att få veta det nu. Hade kanske kunnat fixa så man kunde farit upp annars, skulle iaf ha varit skoj. men men.

2007-06-07 @ 17:09:39
URL: http://www.idasusanne.blogg.se
Postat av: Ida

Missade den andra kommentaren ;P Men nä trodde nog inte det, hade nog inte ens tänkt att jag skulle vara i Dorotea då.. Iofs så för 1½ år sen hade jag tänkt flytta härifrån, men ibland går det undan ;)

2007-06-07 @ 17:13:55
URL: http://www.idasusanne.blogg.se
Postat av: Ida

Ska ni inte vara med på middagen imorrn??

2007-06-07 @ 20:47:19
URL: http://www.idasusanne.blogg.se
Postat av: Ida

mamma sa att hon skulle ringa, för Stefan ville ha skjuts upp till Högda på lördan, så hon skulle höra om ni skulle åka på lördag och om han kunde åka med er. Men hon jobbade ikväll, hon kanske har glömt, det är ju en del annat tjafs just nu.

2007-06-07 @ 22:23:14
URL: http://www.idasusanne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback