Söndag = trött dag

idag är man trött. Inte bakis för jag drack nästan ingenting utan tog det mest lugnt och hade det mysigt. Igår bjöd vi några vänner på sill-lunch och det var riktigt gott. Hade baka Västerbottenspaj och räkrullar och lite mer. Jam jam och mums mums!

nu sitter jag och väntar på att potatisen ska koka. Det blir grillat till middag idag och jag tänker göra en fransk potatissallad. Har aldrig provat receptet så jag hoppas att det blir gott!

oj, nu kokar potatisen över

i´ll be back...

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej hej! Undrar om ni kommer hemåt till helgen eller har du en arbetsvecka kvar till semester?? Är ju lajksjöfestivalen då, vore kul om ni kom hit. Helst nu när man kan ta sig lite dricka själv också :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback