packning, packning




håller på att packa väskan, imorgon efter jobbet bär det iväg till Uppsala för bröllop. Ska bli skoj men jag vet ju fortfarande inte vad jag ska ha på mig.
idag har det bara regnat och regnat, det behövs men det är inge roligt.

jag är riktigt trött men har tusen saker jag måste göra ikväll. Jag måste åka in med bussen som går klockan 6.55 imorgon så jag hinner inte göra något imorgon.
Men jag är nästan klar med packning, måste bara ta en dusch så man slipper göra det imorgon.

image81

så här ser vindruvorna ut nu, dom håller på att bli större och större, jag längtar tills man kan gå ut och ta sig en klase. Mums.

när, jag måste nog gå och stressa vidare, Go Natt alla glada

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback