nytt utseende

sitter och försöker få till nytt utseende på bloggen. Det är inte lätt så tur att man har en hacker till pojkvän. Som det ser ut nu ska den inte vara men han vart trött och tog en paus.

sitter och försöker ladda ner lite musik. Tänker nog ge mig ut och springa en sväng i morgon bitti och då behöver jag lite ny musik. Igår när vi var ute och sprang mötte vi världens sötaste tant. Hon hälsade när vi sprang förbi. När vi närmade oss huset så sprang ted före (jaja,han har väl kanske tusen gånger bättre kondis än jag) och när jag far nästan framme mötte jag tanten igen. Hon log och sa: " nu har du hamnat långt bakom". Ha ha, vilken söt tant.

nä, tillbaka till DC. ska försöka få hem låtar av september och da buzz.

gokväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback