mysteriet : försvunna nycklar

är nu löst. Som jag skrev tidigare låg husnyckeln i Teds jacka som råkade bli kvar på Espan!

och igår hittade vi växthusnyckeln.Det hade av någon anledning hamnat i kubb-lådan! Jag måste nog erkänna att jag är lite skyldig till detta eftersom jag sprang runt och letade cykelnyckeln i lördags innan vi skulle på krogen. Jag rev i nyckelskåpet och måste ha råkat ha ner nyckeln som hamnade i lådan som stod där.

Och det leder mig in på cykelnyckeln. det var ju på grund av att den var borta som jag letade så febrilt. Men tack vare ted hittades även den nyckeln. Sist jag cyklade var det väldigt kallt så jag hade tagit vinterjackan och där låg nyckeln.

oj oj oj, men nu ska alla nyckelmysterier vara lösta.


För denna gång iallafall!

Kommentarer
Postat av: Sofi

Vilken tur! :) hi hi
När var det ni skulle åka till dta?
hur länge blir ni här då?

Postat av: Sofi

Jaså, det gjorde du? hon sa inte att hon kände mig då? Min kusin har varit i lag med henne. Men de har just brytit upp. träffade du henne i Sundsvall eller?

2007-06-07 @ 11:17:52
URL: http://sofih.blogg.se
Postat av: Sofi

ursäkta, blev så tagen av att du träffat henne så jag glömde totalt bort resten :P
det är kanon här.. men på tok för varmt alltså!
Hur står det till själv?
ni må ju hälsa på då ni ändå har vägarna förbi =)

2007-06-07 @ 11:18:57
URL: http://sofih.blogg.se
Postat av: Ida

Ja det skulle väl vara nån studentmiddag på fredag tror jag. Blir ni i högda hela helgen eller? Måste säga att jag tycker det är lite märkligt att vi inte blivit bjudna, men vill att vi ska skänka till present. Jajja förresten midsommar kommer ni hem då?? Vi ska nog ut med flotten då om det blir bra väder. Ses väl nåt i helgen :) Kram kram

2007-06-07 @ 11:50:37
URL: http://www.idasusanne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback