funderingar

har funderat mycket den senaste tiden. På många olika saker. Och på många olika människor.

På vad som händer i livet och varför saker och ting händer.

Det har hänt några saker i mitt liv som är tråkiga saker. Saker som man inte vill ska hända andra. Men på sätt och viss vill jag ju inte att dom ska var ogjorda för dom har ju format mig och gjort mig till den jag är.
Hade inte vissa saker hänt hade jag kanske inte haft min älskade pojkvän. Jag hade kanske inte haft alla nära och kära som jag har idag.

Det jag menar är att vissa saker som händer som gör att livet känns väldigt negativt just i det ögonblicket kanske är ödets och livets sätt att föra oss framåt i livet.
Låter konstigt men ändå?

vi kanske måste ta det onda med det goda? jag vill inte att det ska vara så för det finns vissa saker i mitt liv som jag önskar inte hade hänt, och personer som jag önskade fanns kvar i livet.

oj, då. vilka tankar jag fick ner.
nä, nu ska jag bli gladare och positivare. behövde bara skriva av mig lite

i´ll be back...


Kommentarer
Postat av: Ida

Livet är inte lätt. Men man ska väl bli starkare av motgångar sägs det, vet väl inte om jag vill hålla med om det alltid men. Se bara på du & jag, vi hade det inte så lätt ett tag, men det blev ju någonting väldigt bra av det :)
Ja det går så himla fort med Neo, sen han blev 3mån har det hänt ruskigt mycket. Men snart kommer ni hem så då får ni träffa han igen :) Kram kram och drick en drink för mig ikväll också ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback