EFIT

man kanske skulle testa EFIT? för dom som inte vet så är det Ett Foto I Timmen. Men funkar nog inte en arbetsdag, blir ju inte så stor skillnad under timmarna.
Nä, får nog testa en helg.

Ikväll ska jag ut på Birsta och fixa lite saker. Måste inhandlas lite till trädgården. Ska sedan hem och packa. Har fortfarande ingen aning om vad jag ska ha på mig men det löser sig väl alltid.

Ska bli skoj att gå på bröllop, det är ju alltid roligt med lite fest. Satt å kollade på korten från i helgen och måste säga att det var huuuuuuur roligt som helst. Och lilla gulliga Sanna, vilken kompis man fick sig.
Nä, det är alldeles för många underbara människor, måste fixa så vi får träffas lite mer.

ska göra ett ryck och svara i telefonen. Tänk om jag skulle svara med något roligt? Det var en kille bredvid mig som slutade ett samtal med Puss å Kram! Ha Ha Ha, den kunden måste ha hajat till.

i´ll be back...

Kommentarer
Postat av: Ida

Nä jag gjorde så för att det är så vansinnigt många som går in och kollar som gäst. Är som lite roligare om man vet vilka som går in och kikar. Men du kan ju skaffa dig en användare där så kan du kolla :)

Postat av: Ida

Förresten så lägger jag ut mer bilder på bloggen än på familjeliv :)

2007-06-14 @ 21:44:59
URL: http://www.idasusanne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback