35 minuter kvar

av denna arbetsvecka, känns riktigt skönt. Går sedan på stan och möter ted som ska äta något innan vi åker med Maria och Mattias till Uppsala. Vi hade ju bokat biljetter men det är ändå skönt att åka bil och det går ju fortare.
visst kan man tänka att det är onödiga pengar, men biljetterna är betalda och det går inte göra något åt det. Och valet mellan buss och bil är enkelt!

jag är allmänt trött och har varit det i några dagar. Jag skulle behöva sova i minst 1 dygn. Kommer vara huuuuuur jobbigt som helst på måndag när jag måste kliva upp men ted får ligga kvar eftersom han påbörjar sin semester. Den varar ju BARA 9 VECKOR!

nä, en kopp kaffe behövs. Får se om jag skriver något under helgen, kommer ju ha lite att göra.

i´ll be back...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback