tyst i huset

ja, nu har ida, janne och neo åkt och nu är det tyst i huset. Nästan lite för tyst faktiskt. jag gillar när människor kommer och hälsar på.

på tisdag kommer kanske moster ingrid med familj och hälsar på så det ska bli roligt. Dom har aldrig varit här så då får man gå husesyn en gång till.

tyvärr håller min semester på att gå mot sitt slut, börjar jobba på söndag. lästa på aftonbladets hemsida att nu kommer solen. Är det inte typiskt? ja ja, man får väl njuta av den på helgerna.

nu har föresten gurkorna börjat växa. 4stycken har vi hittat så det ska bli gott när vi äntligen får skörda. Nu väntar vi bara på melonerna.

nu ska jag sätta mig framför tv:n och äta guacamole. jam jam tycker jag.

i´ll be back

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback