storm och sol

ännu en solig dag och det är HÄRLIGT! tyvärr blåser det lite mycket idag men ska nog vara ute en sväng ändå. Har varit ute och sprungit på morgonen och har precis ätit min grötfrukost.

Ikväll blir det middag med några kompisar och sedan blir det nog öltältet på Gatufesten, Det kommer var mucho med folk där ikväll eftersom det är gratis inträde. Resten av veckan kostar det nog ca 300kr för en kväll. FÖR DYRT tycker jag!

undrar om duschen har blivit varm så jag kan gå och skölja av mig saltet. Igår var vi och badade föresten. Evelina ringde och fråga om vi inte skulle svalka oss lite och det var lite kallt men ändå väldigt skönt.

nä, dags för duschen.
i´ll be back...

idag får jag ett till kusinbarn! kram på dig och familjen Bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback