klantiga jag....

jag som sa tidigare att jag var så glad att jag inte lyckats bränna mig än! ha ha ha, ja jag får skylla mig själv. Igår skulle jag utnyttja solen och låg ute och läste ett tag. Det var ju juvligt om än lite varmt kanske. Tror ni inte att jag går och bränner mig? PÅ MAGEN!!!!! hur fan kan man bränna sig på magen? ja, det ska ju vara jag för det

idag gör vi inte mycket. Har klippt lite gräsmattor och pullrat på. Ska ta och städa huset (har inte städat sedan vi kom hem och har inte skura på några veckor) för imorgon får vi besök. Av världens sötaste Neo. Ja, hans mamma och pappa kommer också.

nä, ska ta mig en kopp kaffe nu och INTE gå ut i solen. Jag trivs ganska bra här inne i skuggan.
Fick föresten en förkylning igår. Fick feber och halsen var svullen men en god natts sömn gjorde att febern försvann och jag har väldigt lite ont i halsen nu.

i´ll be back...

Kommentarer
Postat av: Sofi

Kan förstå det, jag skulle hoppa i taket och skrika höööögt om jag fick fast.
HAHA JEnny! du har nog slut på ursäkter nu.
bara att sätta igång bäbisverkstaden ;-)
hi hi.
kul att ses en sväng härom helgen förresten :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback