inredning

är något jag ÄLSKAR, men tyvärr kostar det mycket pengar och därför får det ta sin lilla tid. Men till slut kommer jag ha fått det som jag vill.
I sovrummet ville jag ha garderober men vi har nog kastat den ideén. Istället kommer vi nog ställa dit 2 byråer. Det finns redan två garberober inbyggda i väggen så vi behöver inte fler. Det är ändå hyllplan man behöver mest av.

Jag har hittat några fina byråer, men det skiljer mycket i pris. Jag vill nog helst ha mörkt trä eftersom sängen är i svart metall.
Något som liknar den här vil jag ha:
image91

image92
Och jag älskar ljusstakar och hittade dessa hos Ellos. Jag gillar dom väldigt mycket och jag är ju inte speciellt mycket för tavlor. Det ska vara några riktigt snygga tavlor och det får absolut inte blir för mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback