Party Prylar

är något som jag gillar! vill ha alla men man får väl skaffa någon åt gången.

om man har kompisar hemma och man inte vill att någon ska sno drickat från en så är
Bottle lock otrooooligt smart! Men efter några flaskor kanske man inte kan komma ihåg koden längre och då är den inte så rolig!
och denna är en frän present att ge bort! kanske en födelsedagspresent som man vill ska minnas? Jag tycker iallafall att Don´t brake the bottle verkar rolig! tyvärr har man ju redan fyllt år men bara 1 år kvar till nästa!

eller varför inte denna leksak? det är alltid roligt att leka lekar när man har fest! men jag borde ha lärt mig en läxa efter hembräntspelet - aldrig mer! Men med detta underlägg skulle jag va med på en gång, för man vill ju inte banga?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback