najs!

hittade lite snygga kläder och jag behöver faktiskt lite nya kläder.
Man öppnar garderoben och se bara kläder som man inte vill ta på sig.

Den här
skjortklänningen är ju bara huuuuur snygg som helst! Jag skulle inte ha bara den men kanske till ett par svarta byxor eller jeans?

Och som vanligt hamnar jag på skor, jag är skogalen och kan nog ha hur mycket skor som helst! Det är faktiskt riktigt roligt att kunna ha olika skor för olika dagar och humör!
När det snöar som det gör idag så vill jag ha varma och härliga skor och dessa stövlar ser gosiga ut! Men kanske inte i svart utan beige?

och till alla mina nära och kära skulle jag vilja ge detta hjärta! bara för att visa att jag tycker om er och att ni uppskattas!

okej , ska kanske fortsätta jobba!
i´ll be back.....

Kommentarer
Postat av: Lillzyrran

Man säger ju att det är tanken som räknas så jag får väl tacka så mycket för hjärtat...=)

2007-02-23 @ 12:58:18
Postat av: ternestael

ja, men vem vet! någon fyller kanske år framöver???


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback