härliga måndagar!

nja, nu vet jag väl inte riktigt om jag var ärlig!
blev väckt imorse av Ted som sa att klockan blinkade, NEJ, har vi försovit oss!!!!! var första tanken men såg sedan att det inte var så ljust ute som det brukade och kollade på moblen och det var 10minuter kvar till klockan brukar ringa! hur glad är man då?????

satt nyss och disskuterade schlager med mina kollegor. Vi lyssnade och sa vad vi tyckte och dom flesta tyckte som jag, att Nannes låt inte var något bra och att Måns och Magnus var bäst!

jag kämpar fortfarande med att lägga upp bilder och annat men eftersom vi inte har internet hemma är det inte så lätt att pyssla med det på kvällarna.

jaja, ska jobba vidare!
Är jag en snäll skadereglerare idag eller inte? Återstår att se....

i´ll be back....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback