budget inredning?

det kommer nog bli min ledstjärna framöver! Varför lägga ner flera tusen när man kan hitta alternativ till mycket billigare priser?

Man får faktiskt mycket mer för pengarna då?

butikerna jag tänker på just nu är faktiskt Rusta och Biltema. dom har en del snygga saker, jag vet inte om jag tänker använda dessa saker men dom är fina!
Den här
ljuskronan är himla fin och finns i en mängd olika storlekar! eller den här väggljusstaken!

På biltema hittade jag MÄNGDER med fina ljusstakar som jag kan tänka med att ha.

Men just nu längtar jag faktiskt bara hem, jag är TRÖTT och vill slänga mig i soffan! Ted ska vara kvar på jobbet idag , han har fest med sin klass! Han och övriga lärare ska vara utklädda med bad som tema så igår efter jobbet var vi runt och leta prylar!

ibland skulle det vara kul att jobba med barn, att få ha roligt och leka. Men vissa dagar när man hör vad ted har varit med om så är man tacksam att man inte e lärare pga jobba ungar!

ja ja, ska göra ett ryck i 15 minuter innan jag går hem!

i´ll be back......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback