åsikter om helgen:

- lugn och härlig, vi var ute i växthusen och försökte riva lite men man blev trött ganska fort. Det är så mycket bråte att man inte vet vart man ska börja. Bara att börja plocka i alla krukor kommer ta en evighet!

- Schlager, där satt man bänkad som vanligt och som vanligt detta år var jag missnöjd. Nja, kankse inte fullt så missnöjd men inte det minsta nöjd iallafall.
Jag gillade Sanna och Andreas. Och då menar jag att jag gillar dom i denna tävling. Jag gillade andra låtar också men dom passar inte riktigt in.

Å när ni....... var rolig, en låt som fastnar och som man säker kommer att gå runt och tralla på!

jag har kommit på vad jag vill göra med sovrummet. Jag gillar idén så skarpt att jag (som aldrig brukar drömma) har drömt om det i flera nätter.
Ska försöka göra en ritning och lägga upp så ni förstår mina ideér!
------------------------
back to work, telefonen ringer så det är väl bäst man svarar!

i´ll be back.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback