underbara helg

härligt med lördag och helg. Festen igår var jättebra, supergott med julmat och bra uppträdande. Men man orkar inte med på samma sätt när man är nykter och när jag började gäspa så åkte jag hem. Var hemma vid 23.40 så det vart en bra kväll.

Hade ju inte hört vem som tog hem segern på idol igår så jag var ju tvungen att slå på tv:n när jag kom hem igår. Och min favorit vann!!!! jag har inte följt idol men sett några avsnitt och det fanns ju en självklart vinnare. Ingen kan slå hennes röst och hon är riktigt duktig. Så det var tur att hon vann!

hade ju varit uppe och sprungit hela kvällen och när jag gick och la mig så fick jag känna av det. Den lilla i magen bestämde sig för att säga ifrån och gjorde det orderntligt. Snacka om en glädje som inte går att beskriva, att äntligen få känna lilla bäsen röra på sig. Sitter och längtar efter nästa gång den vill röra på sig - en helt underbar känsla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback