Underbara fredag

hur underbart är det inte att det är fredag och helg? Är så skönt att få gå från jobbet och känna att man inte behöver gå tillbaka imorgon!

har inga speciella planer för helgen men man får se vad som ska göras. Städa är en sak man kan göra men det är så tråkigt.

Vi börjar fundera lite på vad vi ska göra på nyårsafton. Vi har inga planer och vi blir nog kvar här i Sundsvall. Blir så dyrt och drygt att åka hem först över och sedan över nyår. Skulle gärna göra det men det funkar inte riktigt.
Får se vad man hittar på, har aldrig varit den som känner att jag MÅSTE ha något att göra på nyår utan blir det lugnt så blir det så!

nä, ska nog hämta en filt och sätta mig och kolla på tvn. T har nog redan somnat, låter som det på snarkningarna.

Hade föresten en mardröm inatt. Drömde att T hade dött och jag vart ensam. När jag vaknade mindes jag vartenda ord jag hade drömt, det var himla obehagligt. Minns att jag satt i en soffa och tittade på min mage och kände sparkar och började gråta vid tanken på att T aldrig mer skulle få känna sparkarna eller få snusa på bebisen. Kändes så verkligt att jag var tvungen att kolla om T låg bredvid mig när jag vaknade. Huva, inga fler sådana drömmar tack!

Kommentarer
Postat av: sara

sånna drömmar beror på att du väntar barn=)vill se magbilder också!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback