snart jul

fattar inte att det bara är 3 veckor kvar till jul, tiden går så himlans fort. Sitter och väntar på att T ska sluta så vi kan åka hem, är trött men måste peppa upp mig så jag kan fara och träna idag. Har inte varit dit på 2 veckor, först för att jag hade ont i magen och sedan för att jag har varit sjuk. Men måste ta nya tag ikväll, det är ju bara 3 eller 4 gånger kvar nu.

Blir nog ingen vattengympa nästa år, magen blir ju bara större och märker att den här gympan inte är anpassad till gravida. Får skaffa mig ett simkort någonstans.

Blev lite julskyltning och marknad igår, minus för det tråkiga vädret men lite julkänsla blev det ändå. Var in på en marknad och där köpte vi våra första bebiskläder. Köpte ett start-set med 6 olika plagg i för 150kr. Jättegulligt och inte så farligt dyrt tycker jag. Så nu har man börjat shoppa, blir väl bara värre kan jag tänka mig. Har börjat skriva ner en lista på vad som kan tänkas behöva och det är en del. Men min filosofi är att bara jag har det viktigtaste när den kommer så funkar det. Bor ju faktiskt i en stad så jag kan åka in och handla det som behövs NÄR det behövs.

nä, måste åka och hämta T nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback