Julen e snart förbi!

fattar inte hur fort dagarna kan gå, imorrn måste man ju åka tillbaka till sundsvall. Men det har varit skönt att ha varit ledig och att få vara hemma litegrann.

Fick några julklappar, men har nästan förlorat intresset för det. Jag gillar att ge bort klappar, men bara om jag hittar rätt saker. Jag HATAR när människor ska ge bort saker bara för sakens skull. Nä, det betyder ju nästan ingenting utan det görs ju bara för att det måstes.

Fick en riktigt rolig julklapp, ett kit för att gjuta av magen! Riktig fränt och det ska bli skoj, får se hur sent man väntar innan man gör det. Tack Ida, Janne och Neo för den klappen!

nä, ska nog vila en stund. Är trött och skulle nog kunna sova en hel dag tror jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback