Äntligen december

ja, då är första december här och man känner att julen kommer. Vaknade till snöflingor som föll och det är helt underbart att se tycker jag.

Vi nyss ute med Erik och Evelina och kolla på julgran. Dom ska ha en ute och ha en ljusslinga i. Vi har ju en jättefin gran på tomten och vi köpte ljusslingor förra helgen. Kom hem och T gick ut för att sätta  i den och märkte att den räckte precis ett varv runt granen längst ner! Ha ha ha, den var visst lite större än vi trodde.

har inte börjat med några julklappar än, jag brukar alltid vilja vänta till iallafall december och invänta julkänslan innan jag beger mig ut och letar klappar. Får se när vi tar tag i det.

Åh, vad hör jag nu? jo T har varit ut i växthuset och hämtat skotern. längtar tills man kan ge se ut och åka lite skoter men det lär väl inte blir så mycket av det den här säsongen. Tror inte det är så bekvämt att skumpa omkring på en skoter och jag tror man kanske får lite ont i magen.
Men sitta i en snödriva och sola det längtar jag efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback