ännu en helg

ja då har man gjort helg igen då. Känns riktigt skönt som vanligt. Dom här två dagarna har tagit knäcken på en, det har ringt i ett hela tiden. Visst, jag har ett jobb där jag svarar i telefon, men som det har varit idag ska det absolut inte vara.

T har varit hemma eftersom han har jullov och han jobbar på. Han har rivit alla tapeter i lilla rummet, det var en röd väv som satt där. Och så har han spacklat. Så imorgon blir det tapetsering och nästa vecka ska han lägga golv. Det blir suuuuuuper fint, tur att jag har en så händig karl!

ska nog ta och koka oss en kopp kaffe och ta en kaka. Är så härligt med fredag kväll!

var föresten ut på Birsta och handlade lite kläder. Jag behöver fler toppar och tänkte jag skulle passa på i rean. Men dom rear ju inget!!!! Inte ett enda mamma-plagg hittade på rean. Dåligt, dåligt. Köpte några tröjor, bla två stycken tröjor som jag kan ha nu men som egentligen är till för när man ammar! Man måste ju slå två flugor i en smäll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback