visning av växthuset

det tog inte lång tid förrän det ringde en spekulant på växthuset och två timmar senare kom dom och tittade på det. Hoppas, hoppas, hoppas att dom vill ha det. Det svåra är vad man ska begära för det, finns inte så många till salu så vi har inte fått någon pris-idé. Men men, vi får väl säga något och se om dom hakar på.

Igår blev det film och vi såg Pirates of the Caribbean, en bra film men lite konstig ibland. Men pga strul med texten var det lite svårt att hänga med  så man missade lite grann. Men en bra film och jag vill nog se om dom andra två filmerna.

sitter på jobbet som vanligt, jag vill verkligen inte vara här utan jag vill vara hemma och sova. Jag är så sjukt trött nu och skulle lätt kunna sova hela dagen om jag fick.

men men, bara att jobba vidare och kämpa på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback