trött, trött, trött

jag är konstant trött och jag fattar inte varför. Jag skulle lätt kunna somna vid skrivbordet här och nu och jag ville. Igår blev det film så då somnade jag inte så tidigt.
Vi såg Die Hard 4.0, och det var en riktigt bra film. Mycket action hela tiden, men det är väl som Die Hard brukar vara.

Ikväll blir det film igen. Ska åka hem till en arbetskompis och se på film. Vi är sju tjejer som ska äta kina-mat och sedan se film. Blir nog kärlekskomedin Music and Lyrics. jag tycker om kärlekskomedier så det blir nog super.

Sen när jag kommer hem blir det nog sängen på en gång. snark snark och för första gången på väldigt länge så ska jag nog inte ställa väckarklockan. Jag behöver sova faktiskt.

jobbet kallar, i´ll be back...

Kommentarer
Postat av: Vanja

:)
Music and Lyrics har jag nyligen fått - så jag ska se den ikvälller elller inom snar framtid ;D ... höhö, vad gör ni i helgen? kram.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback