Nu är det verkligen sålt!

känns skönt att det gick så fort  och så smidigt. Hade dock ingen aning om att det skulle vara så eftertraktat.

men det är med budgivning är svårt så vi körde inte så hårt på det. Vi fick det vi ville ha och om det är för lite vet vi inte och vi mår nog bäst av att inte veta det heller. Varför gräma sig över det? Den summan vi får är helt okej, ingen fantasi-summa men en slant på banken blir det.

vi får väl se när dom tänker plocka ner det. Dom trodde kanske att dom skulle ta ner plasten i år men att dom tar stommen nästa år. Spelar ingen roll för oss egentligen. Bara affären blir av så får dom ta ner det när dom vill.

ja ja, nu ska jag jobbar lite innan det är dags för lunch.

i´ll be back...

Kommentarer
Postat av: Ida

Snabba ryck.. Hur mycket fick ni?? :)

Postat av: Ida

Ja det vet jag ju :) De flesta som skrivit visste jag innan också, jag får väl se hur många som vågar ge sig tillkänna. Brukar ha kring 50 unika besökare så det är ju några kvar :)

2007-08-14 @ 15:40:47
URL: http://www.idasusanne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback